وحشی بافقی
سخنان دل

 

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

       داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه بی سر و سامانی من گوش  کنید

     گفتگوی من و حیرانی من گوش کنید

 

شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی

سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی

 

روزگاری من ودل ساکن کویی بودیم  

      ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

عقل ودین باخته دیوانه رویی بودیم 

        بسته سلسله سلسله مویی بودیم

 

کس درآن سلسله غیرازمن ودل بند نبود

یک گرفتار از این جمله که هستند نبود

 

نرگس غمزه زنش این همه بیمارنداشت 

     سنبل پرشکنش هیچ گرفتارنداشت

این همه مشتری و گرمی بازارنداشت 

       یوسفی بود ولی هیچ خریدارنداشت

 

اول آن کس که خریدارشدش من بودم

باعث گرمی بازار شدش من بودم

 

عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او 

      داد رسوایی من شهرت زیبایی او

بس که دادم همه جا شرح دل آرایی او 

       شهر پرگشت زغوغای تماشایی او

 

این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد

کی سر برگ من بی سر و سامان دارد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

توت فرنگی
ساعت1:55---23 آبان 1391
اووووووووووووووووووووووه کی میره این همه راهو...

بااین که قشنگ بود ولی قالب وبلاگت رو عوض کن !!!منظورت جیه از وبلاگت کو؟؟؟؟ کو سرجاشه!!!!

چون آهنگ واسش گذاشتم ی کم سخت بازش میکنه ولی درست میشه!!!اوکی؟؟؟پاسخ:راه زیاذی نیست اما راست میگی همینشم زیاده...، خیلی دیر میاد بالا ی فکری ب حالش بکن گفتم که به فکرش هستم{دنبال ی قالب خوب میگردم}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 19 آبان 1391برچسب:شعر, :: 21:54 :: نويسنده : fayaz

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیددارم از مطالب لذت ببرید با نظراتتون من را در بهبوده این وب یاری کنید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fayaz70 و آدرس fayaz70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: